Proiectarea unui site web în sine este o sarcină gigantică care ar trebui realizată cu o planificare activă. De la crearea unui cadru de sârmă până la producerea unui design brut, fiecare pas are nevoie de o formă perfectă de creativitate și intuitivitate.

De la designul și conținutul său, până la aspect și plasarea elementelor, site-ul dvs. web trebuie să fie perfect în toate aspectele. Articolul subliniază 8 cerințe prealabile importante pe care trebuie să le aveți în vedere atunci când vă construiți site-ul web.

1. O platformă potrivită

Ce platformă să alegeți pentru a vă construi site-ul este un punct cheie de luat în considerare. Platforma este fundamentul site-ului dvs. web. Puteți alege dintre numeroasele opțiuni disponibile. Cu toate acestea, înainte de reducerea la zero pe platforma potrivită, ar trebui să fiți clar cu privire la cerințele companiei și caracteristicile pe care doriți să le vedeți pe site-ul dvs. web.

Platforma pe care o alegeți trebuie să fie ușor de utilizat, accesibilă și trebuie să ofere o ușurință impecabilă de utilizare. Fie că este vorba despre un blog simplu, un site web de servicii sau un portal cuprinzător de comerț electronic, alegeți platforma potrivită pentru a accesa caracteristici și funcționalități compatibile.

2. Viteza de încărcare


Deoarece site-ul dvs. web este acum gata și live, verificați viteza de încărcare a acestuia. Vizitatorii aleg să abandoneze un site web care durează mai mult de 3 secunde pentru a încărca și afișa conținut. Este o oprire completă dacă site-ul dvs. prezintă o viteză de încărcare scăzută și vă menține vizitatorii în așteptare.


Utilizați instrumente de testare a vitezei, cum ar fi Pingdom, pentru a verifica viteza de încărcare a site-ului web. Dacă scorul dvs. depășește 6 secunde, trebuie să lucrați la viteza paginii. Iată câteva modalități rapide de a vă accelera site-ul.

Activați stocarea în cache a browserului
Utilizați o rețea de livrare de conținut
Actualizați resursele
Dezactivați pluginurile / suplimentele inutile

3. O superbă pagină de pornire:


Pagina de pornire a unui site web oferă utilizatorilor o idee de bază despre afacerea dvs. Destul de des o pagină de start se întâmplă să fie pagina în care aterizează primul un vizitator. Păstrați-vă pagina de pornire impresionantă și informativă, astfel încât să poată comunica în mod eficient utilizatorilor finali despre marca dvs. și specializarea sa. Ar trebui să fie conceput pentru a răspunde următoarelor întrebări vizitatorilor de îndată ce vor ateriza peste ea:

  • Audiență pe care o slujești
  • Ce oferi
  • Capacitățile dvs. profesionale
  • Clienții dumneavoastră
  • De ce ești diferit


Nu există standarde stabilite pentru a descrie cum ar trebui să arate o pagină de pornire. Cu toate acestea, ar trebui să aibă cel puțin sigla companiei, sloganul, meniul de navigare și o scurtă descriere a companiei dvs. Aceasta este complet alegerea dvs. pentru a decide nivelul de creativitate din pagina principală.

4. Navigare simplă:


Când un vizitator aterizează pentru prima dată pe site-ul dvs. web, are un scop de rezolvat sau o tranzacție de finalizat. El pătrunde prin navigație pentru a găsi locul potrivit pentru a ateriza. Din păcate, atunci când structura dvs. de navigație îl aruncă într-un labirint nesfârșit de categorii, subcategorii și scheme de linkuri inutile, el părăsește site-ul dvs. pentru opțiuni mai bune. Clienții dvs. au mai puțin timp de consumat citind poveștile dvs. de succes și urmărind fotografii cu ultimul tău rămas bun. Mai degrabă, par mai interesați să obțină informațiile corecte pentru care au venit.

De asemenea, vă pot plăcea: Capacitățile și competențele de bază ale unei companii de dezvoltare web

Navigarea pe site-ul dvs. web trebuie să fie ușor pentru clienți să găsească și să găsească informațiile dorite. Experții spun că navigarea deficitară este principalul motiv pentru care clienții abandonează un site web pe care l-au vizitat.

5. Caracteristică de căutare:


Nu uitați să puneți o casetă de căutare pe pagina dvs. de pornire alături de navigare. Acest lucru îi ajută pe clienți să găsească informații pe care nu le pot localiza cu ușurință folosind meniul de navigare. Asigurați-vă că caseta de căutare este ușor vizibilă, astfel încât atunci când clienții tastează conținut în caseta de căutare, li se vor prezenta informațiile relevante pe care le caută. Această caracteristică merge bine, dacă un site web are postări pe blog care rulează prin câteva sute de pagini. Un alt avantaj al includerii unei funcții de căutare pe site-ul dvs. web este că cititorii nu sunt obligați să gestioneze căutarea lor manual.

6. Detalii de contact:


Majoritatea companiilor în devenire nu reușesc să se susțină doar pentru că nu realizează importanța conectării clientului. Există ocazii în care clienții dvs. vor să vă vorbească personal. Au nevoie ca întrebările lor să fie rezolvate imediat ce apar. Dacă nu v-ați adăugat numerele de contact, adresa de e-mail și adresa fizică pe site-ul dvs. web, puteți pierde mult timp. Social Media Today a raportat că aproximativ 93 la sută dintre acei specialiști în marketing care nu își publică adresa de contact sunt predispuși să-și rateze așteptările de venit.

7. Pagina de întrebări frecvente:

În timpul efectuării unei tranzacții, un client poate avea o serie de întrebări la care să răspundă. Aceste întrebări pot fi legate de produsul sau serviciul dvs. Oferiți-le o pagină cuprinzătoare de întrebări frecvente cu toate întrebările posibile menționate cu cele mai relevante răspunsuri. În acest fel, puteți facilita accesul clienților la informațiile detaliate de care au nevoie.