Primele impresii sunt critice


În multe vizite pe site, pagina dvs. de pornire creează prima impresie. Începe imediat să vă spună povestea și vă permite să vă conectați cu vizitatorii. Trebuie să vă asigurați că pagina dvs. de pornire este primitoare, cu aspect profesional, creează încredere, răspunde la întrebări și oferă o direcție clară.

Ok, deci care este problema? Nu ați definit încă nimic. Nu puteți să treceți la design fără să vă gândiți mai întâi la povestea dvs., la răspunsurile pe care trebuie să le oferiți, la capacitatea dvs. de a construi încredere și la modul în care trebuie să oferiți direcție.

Definirea și proiectarea paginii dvs. de pornire este cel mai important lucru pe care îl puteți face în dezvoltarea site-ului web.

Nu săriți și grăbiți-vă înainte în grabă să executați. Executarea fără o planificare adecvată va produce rezultate negative. Nu va produce ceea ce doriți și va crea o primă impresie negativă pe care nu o puteți elimina.

Pentru a vă ajuta să vă formulați planul, trebuie să cunoașteți răspunsurile la câteva întrebări critice care vă ajută să vă definiți piața țintă, cum puteți ajuta și cum se pot converti. Puneți-vă aceste întrebări și documentați-vă răspunsurile. Adică scrie-le ca să le poți revedea și să-ți validezi acțiunile.

  • Cine este piața dvs. țintă?
  • Ce probleme sau probleme trebuie să rezolve?
  • Cum îi puteți ajuta să rezolve aceste probleme?
  • Ce serviciu, produs sau conținut poate oferi o soluție?
  • De ce ar trebui să ajungă la tine față de altcineva?
  • Puteți oferi dovezi sociale?
  • Ce conținut puteți oferi ca informații suplimentare?
  • Cum se pot converti vizitatorii într-un abonat, client potențial sau vânzare?


După ce răspundeți la întrebările de mai sus, veți putea oferi o strategie procesului dvs. Veți putea să vă planificați din timp și să vă asigurați că procesul dvs. este în linie cu obiectivele și obiectivele dvs.