Credem în pregătirea conținutului site-ului web înainte de a începe designul grafic, iar acest lucru se aplică atât site-urilor web, cât și blogurilor.

Designul puternic al site-ului web extinde culorile, fonturile și casetele de aspect din trecut.

Designul puternic se concentrează asupra utilizatorului.

Proiectarea site-ului web ar trebui să fie creată în jurul utilizatorului, a nevoilor acestuia și a rezultatului dorit al unei vizite pe site. Ar trebui să se concentreze pe provocările utilizatorului și pe capacitatea site-ului web de a rezolva aceste probleme.

Nu ar trebui să se concentreze asupra tendințelor de codificare și a șabloanelor preambalate.

Primesc e-mailuri de la oameni care discută despre cerințele lor de proiectare a site-ului web și de multe ori aceste liste se vor concentra pe criterii specifice de proiect, cum ar fi scroll infinit, meniuri hamburger, imagini cu eroi, fundaluri video și mișcare.

Rareori oamenii se apropie de o firmă de design și prezintă date pe baza vizitatorilor lor, a nevoilor utilizatorului și a obiectivelor finale ale unei vizite pe site.

Proprietarii de site-uri web sunt prinși în tendințele de design, site-urile web ale concurenților lor și ceea ce cred că sunt elemente de design moderne și actuale. Procedând astfel, își pierd urmele vizitatorului site-ului web real.

De prea multe ori oamenii selectează un șablon de site web sau o temă de blog și se lasă prinși de prezentarea grafică sau de clopoței și fluiere pe care le oferă. Este o cumpărare emoțională care înlocuiește dorința de a ajuta vizitatorii reali ai site-ului.

După ce cumpără tema stoc, își forțează conținutul să se încadreze în blocurile de conținut disponibile ale șablonului. Sau, mai rău, forțează un design personalizat să adere la același stil și prezentare a site-ului web al unui concurent de top.

În majoritatea cazurilor, acest lucru duce la dezamăgire și la remușcarea cumpărătorului.

Motivul pentru care se întâmplă acest lucru este că acest proces urmează calea achiziției, proiectării, dezvoltării și, în cele din urmă, a conținutului. Această cale este într-o ordine greșită. Procesul merge înapoi și duce la frustrare.

Concentrați-vă pe conținutul potrivit

În timp ce spun că ar trebui să aveți conținut scris înainte de a începe proiectarea, nu spun că trebuie să aveți tot conținutul scris. Aceasta ar fi o sarcină dificil de îndeplinit pentru majoritatea proprietarilor de site-uri web și companii.

Îi încurajez pe clienți să se concentreze pe secțiunile și paginile de bază ale site-ului web. În timpul procesului de vânzare, de obicei trec prin site-ul lor și caut zone care cred că ar beneficia de șabloane de proiectare personalizate. Acestea vor varia în funcție de client, industrie și țintă demografică.

Iată câteva domenii comune care pot beneficia cel mai mult de pe urma unei strategii de conținut:

  • Acasă
  • Pagina principală despre sau pagina companiei
  • Pagina principală de servicii și paginile de servicii individuale
  • Vitrina principală și paginile de produse individuale
  • Secțiunea de resurse, categorii și / sau elemente de resurse
  • Personas
  • Șabloane de pagini de destinație
  • Pagina principală a blogului și postările de blog individuale
  • Pagina de contact
  • Uneori voi sugera doar câteva șabloane de design personalizate și alteori voi sugera cincisprezece până la douăzeci. Depinde într-adevăr de complexitatea conținutului și de variațiile fluxului de conținut și de apel la acțiuni.

Pe măsură ce progresăm într-un proiect cu un client, ne place să avem cât mai multe informații cu privire la elementele de bază și modul în care acestea ar putea fi modificate pe baza diferitelor zone ale site-ului web.

Elemente de conținut care contează într-un conținut înainte de abordarea proiectării site-ului web:

  • Titluri și subtitluri
  • Mesagerie de bază
  • Textul paragrafului
  • Persoane ale utilizatorilor și căile vizitatorilor
  • Chemare la acțiuni
  • Imagini
  • Videoclipuri
  • Navigare
  • Conturi de socializare
  • Optimizare motor de căutare
  • Cu cât designerul dvs. grafic știe și are la dispoziție, cu atât designul dvs. va deveni mai unic și mai vizat.

Găsirea echilibrului

Nu toate situațiile vor permite un conținut înainte de abordarea proiectării site-ului web. Trebuie să găsești echilibru și să alegi și să-ți alegi luptele.

Dacă această abordare va fi dificilă, vă sugerez să începeți cu elemente universale precum navigarea, SEO și apelul la acțiuni. Apoi începeți să restrângeți atenția, examinând persoanele utilizatorilor și căile vizitatorilor acestora.

Concentrați-vă pe elemente cunoscute și țeseți-le în design începând cu pagina de pornire și apoi permiteți proiectarea să se construiască din hub-ul său central. În timp ce vă deplasați prin acest proces, rămâneți concentrat asupra vizitatorului, de ce au nevoie și de acțiunile pe care doriți să le ia.

Procesul poate părea copleșitor, dar, ca orice lucru din viață, trebuie să-l împărțiți în bucăți și să evaluați lista mare câte puțin.